telefonia VOIP / bramki_voip
| |
Bezpieczeństwo VoiP Bramki VoIP Co to jest VoIP ? Definicje VoIP FXS i FXO Wyszukiwarki Jakość obsługi VoIP O Nas Operatorzy VoIP PBX Producenci sprzętu VoIP Protokół SIP VoIP zamiast kabli Wady VoIP Zalety VoIP Protokół Jingle Megaco Protokół MGCP Protokół H.323 Protokół Megaco Protokół SIP Protokół SCCP |
Bramki VoIPBramka VOIP to urządzenie konwertujące ruch na łączach telefonicznych na transmisję w oparciu o Protokół Internetowy IP poprzez dane sieciowe. Wykorzystywane są one na dwa sposoby: 1. W celu konwersji linii telefonicznych /PSTN, na system VOIP/SIP: W ten oto sposób, bramka VOIP pozwala na otrzymywanie połączeń i realizowanie ich w regularnej sieci telefonicznej. W wielu przypadkach biznesmeni po prostu wolą korzystać z tradycyjnych linii telefonicznych, ponieważ gwarantują one wyższą jakość połączenia i większa dostępność. 2. W celu podłączenia tradycyjnego telefonu opartego na systemie PAX, do sieci internetowej sieci IP: W ten właśnie sposób, bramka VOIP pozwala na dokonywanie połączeń poprzez system VOIP. Połączenia mogą być realizowane poprzez dostawcę usługi VOIP lub w przypadku firmy z dużą ilością pomieszczeń biurowych, koszty wewnętrznych połączeń mogą zostać obniżone, poprzez przekierowanie połączeń za pomocą sieci Internetowej. Bramki VOIPsą dostępne jako zewnętrzne urządzenia lub jako karty PCI. Większość z nich stanowią urządzenia zewnętrzne. Bramka VOIP posiada złącze przystosowane do sieci IP i jeden lub więcej portów do podłączenia z nią linii telefonicznych.Rodzaje bramek VOIP 1. Urządzenie analogowe: Urządzenie analogowe jest stosowane do podłączenia regularnych analogowych linii telefonicznych. Te analogowe urządzenia są dostępne do obsługiwania wersji od 2 do 24 linii. 2. Urządzenia cyfrowe: Urządzenia cyfrowe pozwalają na podłączanie linii cyfrowych typu BRI ISDN, zarówno pojedynczych jak i kilku linii (Europa) lub linii typu PRI/E1, a także linii typu T1 (USA). |
Polityka Prywatnosci |
|